Tuesday 22 October 2013

Proud to be GLAM


Salam Sejahtera..

Entry kali ni Ina nak share tentang sesuatu yang sangat meletops di ruangan internet.. facebook.. instagram.. blog.. twitter..

Apa itu GLAM??



Ina selalu dapat sms, wassap atau pm dari kawan2 atau stranger yang tanya.. 

Sis, glam tu apa? 

U buat biz apa ek dgn Glam?

OK...first of all GLAM kami tu bukan majalah glam yek..hihi

GLAM ialah Green Leaders Academy Malaysia
Foundernya adalah CDM Hanis Haizi
Co-founder adalah CDM Razali Zain



Asalnya mereka berdua memulakan 'Green Leaders Group' yang menbariskan para leaders (usahawan) di dalam kumpulan mereka.




Pada 2010, mereka mengambil inisiatif membina GLAM dan membuka akademi sendiri bagi kemudahan para usahawan di bawah sayap beliau untuk mendapat ilmu, tips, motivasi secara PERCUMA daripada beliau, CDM Raz serta leader2 lain yang telah dilatih beliau.

Team beliau cepat berkembang dan semakin ramai, maka tak perlu la kami semua berebut tempat di stokis2 yang mengadakan kelas biz. Kerana kami dah ada pusat latihan kami sendiri di GLAM, Taman Tun Dr Ismail.




Namun kelas biz kami memang special... selain sentuhan ajaib serta aura pemimpin hebat seperti CDM Hanis, CDM Raz dan CDM2 lain.. kami di ajar 'secret weapon' team GLAM iaitu kuasa Social Media Marketing.. 

SShhhh..Rahsia..Nak tau kene la join kami... 
kelas blogging pun FREE je tau..


CDM Raz semasa kelas blogging


Penuh kelas dengan usahawan muda 


Bestnya, semua diajar free, cuma relakan diri dibimbing dan terus buat apa yang diajar... Seronoknya biz bila leader sentiasa tolong kita dan sama2 maju ke depan..


 We Work As A 

T.E.A.M

Together Everyone Achieve More 



Bak kata Sifu merangkap mentor biz, Hanis Haizi :

Kekuatan GLAM bukan terletak pada individu, tetapi hasil gabungan kerjasama yang hebat yang kami praktikan sejak dulu lagi yang dapat membawa kami ketahap hari ini. Sepakat membawa berkat. 

Our team work make the dream work! Kalau kita fikirkan diri kita seorang sahaja, kita tidak cukup hebat. Hebat kita sebab kumpulan kita. 

I'm very happy and blessed to have business partners that always committed and stay TRUE together that is more important. Our dreams are bigger than our fears, we want to make this happen! Since GLAM is the NO 1 PIONEER in SOCIAL MEDIA MARKETING and the only TEAM in MALAYSIA so far that already penetrate international market!!

Kudos to the team!!! We are the winning team! Kami tidak berkira kerja, tenaga dan masa. 

Satu Hati Semakin Kedepan!
                

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...